Sulinyugi - Stresszkezelés és kiégésmegelőzés az iskolákban
|
Szigeti Réka
|
2024. 11. 15.
|
2024/2025
|
|
Én így csinálom: "Állati jó" kártyák
|
Horváth Zsóka
|
2024. 10. 18.
|
2024/2025
|
|
Én így csinálom! Az Üveghegyen innen és túl - mesefoglalkozások az óvodásoknak és kisiskolásoknak
|
Ujházi-Tóth Enikő
|
2024. 10. 18
|
2024/2025
|
|
Mi így csináljuk! Óvodapszichológus munkanapló
|
Burány Ivett
|
2024. 10. 18.
|
2024/2025
|
|
Krízisprotokoll Borsod-Abaúj-Zemplén vármegyében: A SOS kríziskiadvany bemutatása
|
Farkas Erika
|
2024. 10. 14.
|
2024/2025
|
|
Az iskolapszichológusok helyzete Magyarországon
|
N. Kollár Katalin
|
2024. 05. 31.
|
2023/2024
|
|
Az intézményes nemi egészségnevelés kérdései, feladatai és kihívásai születéstől serdülőkorig
|
F. Lassú Zsuzsa
|
2024. 04. 19..
|
2023/2024
|
|
Az autizmussal élő és ADHD-s tanulók és környezetük (tanár, szülő, kortárs) mentális jólléte, a tanulók társas helyzetének javítása. Mit tehet az iskolapszichológus?
|
Szigethi Zsófia
|
2024. 03. 22.
|
2023/2024
|
|
Óvodai, iskolai foglalkozások szempontjai és módszerei halál és gyász esetén
|
Révész Renáta Liliána
|
2024. 02. 09.
|
2023/2024
|
|
Cyberbullying
|
Arató Nikoletta
|
2024. 01. 05.
|
2023/2024
|
|
Környezetpszichológia az oktatási intézményekben
|
Varga Attila
|
2023.12.15.
|
2023/2024
|
|
Bullying megelőzés a Békés Iskolák program keretében
|
Sándor Éva
|
2023.11.24.
|
2023/2024
|
|
Traumatudatos szemlélet az oktatási intézményekben
|
Rózsa Mónika
|
2023.11.24.
|
2023/2024
|
|
A gyerekek és a fiatalok mentális egészsége gyermekjogi aspektusból.
|
Szlankó Viola
|
2023.10. 24.
|
2023/2024
|
|
V. vándorgyűlés
|
SZTE Pszichológiai Intézet, MPT, OIMB
|
2023. 10. 05-06.
|
2023/2024
|
|
Iskolai erőszak megelőző program (Olweus) alkalmazhatósága a magyar iskolákban
|
Jármi Éva
|
2010. 10. 19.
|
2010/2011
|
|
First Eat The Frog! Stratégiák tizenéveseknek a végrehajtó funkcióik optimalizálására
|
Borbáth Katalin
|
2023. 09. 05.
|
2023/2024
|
|
A tanulói jóllét vizsgálatának innovatív módszerei
|
Fodor Szilvia
|
2023. 09. 05.
|
2023/2024
|
|
Csoportokkal való munka az óvodában: egy alkotó-fejlesztő meseterápiás csoport
|
Peer Krisztina
|
2023. 04.18.
|
2022/2023
|
|
Alternatív oktatás-tanulságok gimnazista tanulóktól alternatív módszerek terén
|
Baross Dorottya
|
2023. 04.18.
|
2022/2023
|
|
Az iskolapszichológia átfogó konzultációs és intervenciós modellje egy kanadai iskolapszichológus szemével.
|
Kókai_Czapár Mária
|
2023. 03. 14.
|
2022/2023
|
|
A sport(pszichológia) és az iskola(pszichológia) találkozása
|
Benkovics Jenő
|
2023. 02. 14.
|
2022/2023
|
|
Az iskolai szervezetpszichológia lehetőségei és kihívásai
|
Fodor Szilvia
|
2023. 01. 17.
|
2022/2023
|
|
Pszichológus a tárgyalóteremben – Jogok és kötelezettségek
|
Rónay Zoltán
|
2022. 12. 13.
|
2022/2023
|
|
Gyermekjogok a gyermekvédelemben
|
Herczeg Rita
|
2022. 12. 13.
|
2022/2023
|
|
Hogy van a hazai pedagógusok mentális egészsége?
|
Borbáth Katalin
|
2022. 11. 15.
|
2022/2023
|
|
Eredmények a diákok mentális jóllétéről.
|
Borbáth Katalin
|
2022. 11. 15.
|
2022/2023
|
|
Új lehetőségek az eSzocmetben
|
Hoffmann Tamás
|
2022. 11. 02.
|
2022/2023
|
|
Motivációs interjú és rövidterápia
|
Pajor Gabriella
|
2022. 10. 18.
|
2022/2023
|
|
Óvodai szűrés módszerei 1
|
Fegyverneki Edit
|
2022. 09. 20.
|
2022/2023
|
|
Óvodai szűrés módszerei 2.
|
Kecskeméti OIP team
|
2022. 09. 20.
|
2022/2023
|
|
Nem győzöd a sok egyéni eset kezelését?
|
N. Kollár Katalin
|
2022. 06. 07.
|
2021/2022
|
|
Iskolai problémák megoldása rendszerszemléletben.
|
Tamás Márta
|
2022. 06. 07.
|
2021/2022
|
|
Az érzelmi intelligencia fejlesztése II.: Hogyan építsünk jól mentalizáló közösségeket? - Érzelmi intelligencia fejlesztés szervezeti szinten
|
Sándor Éva
|
2022. 05. 17.
|
2021/2022
|
|
Az iskolapszichológus szerepe az öngyilkossági veszélyeztetettség felismerésében és ellátásában, különös tekintettel a nem-szuicidális önsértésre
|
Flach Richárd
|
2022. 05. 10.
|
2021/2022
|
|
EQ Az érzelmi intelligencia fejlesztése I.: Mi minden az EQ?
|
N. Kollár Katalin
|
2022. 04. 26.
|
2021/2022
|
|
EQ:Középiskolai felvételi szorongás leküzdése
|
Eppel-Pásztor Adrienn
|
2022. 04. 26.
|
2021/2022
|
|
EQ: Az indulatkezelés fejlesztése gyerekeknél
|
Szloboda-Kovács Emese
|
2022. 04. 26.
|
2021/2022
|
|
Mágusok a menzán - Gamification az iskolapszichológusi munka eszközeként
|
Nagy Eszter
|
2022. 03. 22.
|
2021/2022
|
|
Mozaikcsaládok
|
Bogár Zsuzsa
|
2022. 03. 18.
|
2021/2022
|
|
Az iskolapszichológus szerepe az öngyilkossági veszélyeztetettség felismerésében és ellátásában, különös tekintettel a nem-szuicidális önsértésre
|
Flach Richárd
|
2022. 03. 01.
|
2021/2022
|
|
Új vizsgáló eljárás az iskolába lépés előtt álló gyermekek számára
|
Szvatkó Anna, Lapis Andrea
|
2022. 02. 15.
|
2021/2022
|
|
Ki védi meg a pedagógusokat – tanárokkal szembeni bullying a cyber térben
|
Jármi Éva
|
2022. 01. 18.
|
2021/2022
|
|
Evidence-Based Classroom Behavioral Interventions.
|
Aspiranti Kathleen
|
2021. 12. 14.
|
2021/2022
|
|
Evészavarok
|
Túry Ferenc
|
2021. 12. 07.
|
2021/2022
|
|
Mitől lesz egy tanár jó fej – gamification és egyéb jó pedagógusi gyakorlatok
|
Joós Andrea
|
2021. 11. 09.
|
2021/2022
|
|
Az iskolapszichológus feladatai az LMBTQ diákok ellátásában.
|
Forrás-Biró Aletta
|
2021. 09.21.
|
2021/2022
|
|
IV. vándorgyűlés
|
DE Pszichológiai Intézet, MPT és Bázis
|
2021 10.
|
2021/2022
|
|
A zuglói EGYMI-k tapasztalatai a különböző sérülésekre specializált intézményekben
|
zuglói gyógypedagógusok
|
2021. 06.08.
|
2020/2021
|
|
Iskolapszichológus feladatai az EGYMI-ben Törvényi szabályozás kérdései és dilemmái
|
N. Kollár Katalin
|
2021. 06.08.
|
2020/2021
|
|
A zuglói EGYMI-k tapasztalatai a különböző sérülésekre specializált intézményekben
|
zuglói iskolapszichológusok
|
2021. 06.08.
|
2020/2021
|
|
Öngyilkossági veszélyeztetettség, önsértés. Az iskolapszichológus szerepe a problémakezelésben
|
Flach Richárd
|
2021. 05.11.
|
2020/2021
|
|
Egyéni és kiscsoportos foglalkozások módszerei autisták számára (szociális történet, szociális-kommunikáció fejlesztés, én-könyv)
|
Szigethi Zsófia
|
2021. 03. 16.
|
2020/2021
|
|
Tanárok és diákok körében végzett vizsgálatok – saját eredményeink és hazai körkép
|
N. Kollár Katalin
|
2021. 01. 26.
|
2020/2021
|
|
Kutatások az online oktatással kapcsolatban a covid idején Az észlelt tanári hatékonyságot befolyásoló tényezők
|
Jagodics Balázs. Kóródi Kitti, Szabó Éva
|
2021. 01. 26.
|
2020/2021
|
|
Az autista és ADHD-s gyerekek beilleszkedésének segítése – gyakorlati megoldások
|
Szigethi Zsófia
|
2020. 12.08.
|
2020/2021
|
|
Az autista és ADHD-s gyerekek beilleszkedésének segítése – Milyen okok vannak a tünetek mögött?
|
Nagy Klára
|
2020. 11. 17.
|
2020/2021
|
|
A szakképző középiskolákkal kapcsolatos területspecifikus problémák iskolapszichológus szemmel.
|
Pethő Adél és Turcsik Katalin
|
2020. 09. 12.
|
2020/2021
|
|
A szakképző középiskolákkal kapcsolatos területspecifikus problémák iskolapszichológus szemmel.
|
Benda Viktória
|
2020. 09. 22.
|
2020/20210
|
|
Az iskolai szociális segítő és az iskolapszichológus együttműködése: jó gyakorlatok és kompetencia határok.
|
Sándor Éva és Foki Csilla
|
2020. 02. 25.
|
2019/2020
|
|
Az iskolai szociális segítő és az iskolapszichológus együttműködése: jó gyakorlatok és kompetencia határok.
|
Vass Andrea, Gaskó Ágota és Huszár Krisztina; Farkas Erika és Szolnoki Beáta; Kováts Szabolcs és Németh Borbála
|
2020. 02. 25.
|
2019/2020
|
|
A szakképző középiskolákkal kapcsolatos szabályozási változások
|
Hafiek Andrea
|
2020. 01. 28.
|
2019/2020
|
|
Hol szorít a cipő? A III. Vándorgyűlés tanulságai és aktuális problémák
|
Tamás Márta N. Kollár Katalin
|
2019. 12. 17.
|
2019/2020
|
|
Paradigmaváltás az olvasástanításban: Mesezene (Az olvasás óvodai előkészítésének és a betűtanításnak élménypedagógiai módszere)
|
Ványi Ágnes és Szűcs Antal Mór
|
2019. 11 26.
|
2019/2020
|
|
III. Vándorgyűlés
|
PPK Pszichológiai Intézet, MPT, OIMB
|
2019. 10. 17-18.
|
2019/2020
|
|
Jogforrások az SNI, valamint a BTM zavarral küzdő gyermekek neveléséhez-oktatásához, valamint a köznevelési törvény új módosításai...
|
Konczné Juhász Andrea
|
2019. 09. 10.
|
2019/2020
|
|
SNI és BTMN tanulók ellátása a pedagógus nézőpontból
|
Kalász Nándor és Kalászné Tímár Valéria
|
2019. 09. 10.
|
2018/2019
|
|
Meseterápia. A szociális kompetencia fejlesztése.
|
Boldizsár Ildikó
|
2019. 05.21.
|
2018/2019
|
|
Apa, anya, pia. Elfeledett gyerekek családi titkai.
|
Frankó András és Kormos Piroska
|
2019. 04. 30.
|
2018/2019
|
|
Önsértés serdülőkorba
|
Balázs Judit
|
2019. 03. 19.
|
2018/2019
|
|
Mit igényelnek és mire vevők a szülők az iskolapszichológustól?
|
Piros Vera
|
2019. 02. 26.
|
2018/2019
|
|
Mit igényelnek és mire vevők a szülők az iskolapszichológustól?
|
Tamás Márta
|
2019. 02. 26.
|
2018/2019
|
|
A bántalmazottak segítésére létrehozott ellátórendszer működése különösen a gyerekek vonatkozásában
|
Boglacsik Tímea és munkatársai
|
2019.01.15.
|
2018/2019
|
|
Relaxációs módszerek alkalmazási lehetőségei az iskolában, különös tekintettel az autogén tréningre.
|
Bagdy Emőke
|
2018. 12. 18.
|
2018/2019
|
|
Új társszakma: iskolai szociális munkás – együttműködési lehetőségek és kihívások
|
Papp Krisztina
|
2018. 11. 17.
|
2018/2019
|
|
Milyen témákból érdemes a szülőknek előadást vagy tanácsadást tartani?
|
Tamás Márta
|
2018. 10. 16.
|
2018/2019
|
|
Szervezeti és szabályozási kérdések
|
N. Kollár Katalin
|
2018. 10. 16.
|
2018/2019.
|
|
Az általános adatvédelmi rendelet (GDPR) iskolapszichológiai konzekvenciái
|
Kovács Katinka
|
2018. 06. 12.
|
2017/2018
|
|
SzocMet: szociometria percek alatt – számítógépes programmal segített online felvétel
|
Hoffmann Tamás és Basa Bence:
|
2018. 05. 22.
|
2017/2018
|
|
A szociogramon és a mutatókon túl –a szociometria felhasználási lehetőségei a csoportfejlesztésben
|
N. Kollár Katalin
|
2018. 05. 22.
|
2017/2018
|
|
II. vándorgyűlés
|
SzTE Pszichológiai Intézet MPT Bázis
|
2018. 04. 19-20.
|
2017/2018
|
|
Csoportozás workshop II. társasjátékokat, kártyákat, amik segítik az érzelmi intelligencia fejlődését, kooperációt igényelnek, egymásra figyelést, frusztrációtűrést.
|
Rényi Zsuzsa
|
2018. 02. 27.
|
2017/2018
|
|
Csoportozás workshop II. Észforgató csoport
|
Dologné Kovács Izabella
|
2018. 02. 27.
|
2017/2018
|
|
Az iskolapszichológus kapcsolata az iskola vezetésével és az ezzel kapcsolatos dilemmák
|
Tamás Márta
|
2017. 12.12.
|
2017/2018
|
|
Kapcsolat a szülőkkel a pedagógus és az iskolapszichológus szemszögéből
|
Tamás Márta
|
2017. 11. 14.
|
2017/2018
|
|
Kapcsolat a szülőkkel
|
Gyebnár Viktória
|
2017. 11. 14.
|
2017/2018
|
|
Tanár_szülő_kapcsolat
|
N. Kollár Katalin
|
2017. 11. 14.
|
2017/2018
|
|
Csoportozás workshop I. Bemutatkozó óra
|
Benda Viktória
|
2017. 10. 10.
|
2017/2018
|
|
Csoportozás workshop I. Bábszakkör
|
Dologné Kovács Izabella
|
2017. 10. 10.
|
2017/2018
|
|
Csoportozás workshop I. Konfliktuskezelő bábcsoport tapasztalatai
|
Ráczné Karikó Rita
|
2017.10. 10.
|
2017/2018
|
|
Pedagógusok számára tartott esetmegbeszélő csoport lehetőségei az iskolában
|
Saródy Vera
|
2017. 09. 26.
|
2017/2018
|
|
e-kréta
|
N. Kollár Katalin
|
2017. 09. 26.
|
2017/2018
|
|
A pszichodiagnosztika aktuális kérdései: a kognitív és affektív vizsgálatok helye, aránya, az ellátás kompetenciái és nehézségei. Az óvoda-, és iskolapszichológus szerepe
|
Tamás Márta
|
2017. 04. 11.
|
2016/2017
|
|
Hogyan segítsünk elfogadni az elfogadhatatlant? A gyermekek támogatása a szülő súlyos betegsége és halála esetén.
|
Simkó Csaba
|
2017. 03. 14.
|
2016/2017
|
|
Iskolát érintő krízis és resztoratív technika használata a krízishelyzet kezelésére
|
Negrea Vidia
|
2017. 02.10.
|
2016/2017
|
|
Iskolát érintő katasztrófahelyzet
|
Komlósi Annamária
|
2017. 02.10.
|
2016/2017
|
|
HBSC kutatás új eredményei
|
Németh Ágnes és Várnai Dóra
|
2016. 12.13.
|
2016/2017
|
|
I. Vándorgyűlés 30 éves az iskolapszichológia
|
DE Pszichológiai Intézet, MPT, OIMB
|
2016. 10. 27-28.
|
2016/2017
|
|
Drogprevenció online: interaktív prevenciós applikáció és honlap serdülők és szüleik részére.
|
Kapitány-Fövény Máté
|
2016. 10. 25.
|
2016/2017
|
|
Szociális készség fejlesztő kiscsoportos tréning 12-18 évesek számára
|
Fügedi Petra, Tódor Marina, Szabó Éva
|
2016. 09. 27.
|
2016/2017
|
|
Fórum az óvoda- és iskolapszichológia aktuális kérdéseiről
|
|
2016. 05. 10.
|
2015/2016
|
|
Új trendek a droghasználatban
|
Ágoston Csilla
|
2026. 02. 23.
|
2015/2016
|
|
Anti-bullying foglalkozások megvalósítása iskolában, óvodában
|
Jármi Éva
|
2015. 11. 24.
|
2015/2016
|
|
Hányan is vagyunk? A Bázis felmérésének tanulságai
|
N. Kollár Katalin, Makai Nóra
|
2015. 10. 20.
|
2015/2016
|
|
Integrációs szemlélet a gyakorlatban és a másság kommunikációja a norvég és magyar óvodai gyakorlatban.
|
Kiss Anna, Németh Nóra
|
2015. 05. 12.
|
2014/2015
|
|
Az új Tanulási stílus kérdőív skálái, használati javaslatok és kutatási eredmények
|
Németh Lilla
|
2015. 04. 14.
|
2014/2015
|
|
„Szülői értekezleten” - óvodapszichológusi tapasztalatok szülőkkel való csoportos munkáról
|
Szimethné Galaczi Judit
|
2015. 03. 17.
|
2014/2015
|
|
A Madárfészekrajz gyakorlati alkalmazhatósága
|
Csabai Krisztina
|
2015. 02. 17.
|
2014/2015
|
|
Az iskola- és óvodapszichológus protokoll
|
N. Kollár Katalin, Szabó Éva
|
2014. 11. 18.
|
2014/2015
|
|
Szűrő vizsgálatok – milyen életkorban mit érdemes csoport, ill. évfolyam szinten szűrni?
|
Tamás Márta
|
2014. 10. 14.
|
2014/2015
|
|
Mentorálás a tehetséggondozásban
|
Tamás Márta
|
2014. 09. 16.
|
2014/2015
|
|
Művészetterápia felhasználása középiskolás csoportokban
|
Pethő Adél
|
2014. 05. 13.
|
2013/2014
|
|
Esetmegbeszélés
|
|
2014. 03. 11.
|
2013/2014
|
|
Gyakorlati problémák –pedagógus II. minősítéshez portfólió készítés
|
N. Kollár Katalin
|
2014. 03. 11.
|
2013/2014
|
|
Gyakorlati problémák – munkaköri leírás
|
Tamás Márta
|
2014. 03. 11
|
2013/2014
|
|
Mentálisan sérülékeny családok iskolapszichológus nézőpontból
|
F. Lassú Zsuzsa
|
2014. 02. 11.
|
2013/2014
|
|
Alulteljesítők felismerése a KATT kérdőív segítségével
|
Taskó Tünde
|
2013. 12. 10.
|
2013/2014
|
|
Tanulási stílus kérdőív
|
N. Kollár Katalin, Bernáth László
|
2013. 12. 10.
|
2013/2014
|
|
Hogyan készül és miért hasznos a „jó” a munkaköri leírás?
|
Tamás Márta
|
2013. 11. 12.
|
2013/2014
|
|
Az óvoda- és iskolapszichológia törvényi szabályozásának aktuális kérdései
|
N. Kollár Katalin, Tamás Márta
|
2013. 10. 22.
|
2013/2014
|
|
Az iskolapszichológus koordinátor a gyakorlat tükrében
|
Czirjákné Vértesi Mariann
|
2013. 10. 01.
|
2013/2014
|
|
Az iskolapszichológus koordinátor feladatköre és együttműködése az óvoda és iskolapszichológussal
|
Szabó Éva
|
2013. 10. 01.
|
2013/2014
|
|
A pszichológusok – nevelési tanácsadó pszichológus, iskolapszichológus koordinátor és óvoda-iskolapszichológusok – szerepe a tehetséggondozás területén
|
Tamás Márta
|
2013. 05. 14.
|
2012/2013
|
|
Kiscsoportos esetfeldolgozás a Bázis szupervízorainak vezetésével
|
Tamás Márta, Saródy Vera, Járó Katalin
|
2013. 04. 16.
|
2012/2013
|
|
Amerikai álom? - szubjektív élménybeszámoló oktatásról és pszichológiáról Észak-Amerikában
|
Révay Máté
|
2013. 03. 12.
|
2012/2013
|
|
Újszerű gyakorlati "modell" a pályaorientáció intézményi szintű támogatására
|
Szabó Csilla
|
2013. 02. 12.
|
2012/2013
|
|
Az iskolapszichológus, mint vitamin a szervezetben.
|
Szabó Éva
|
2013. 01. 08.
|
2012/2013
|
|
Az iskolapszichológia változó törvényi szabályozása (beszélgetés)
|
Brassói Sándor
|
2013. 01. 08.
|
2012/2013
|
|
Az osztály és az iskolapszichológus együttműködési lehetőségei
|
Szabó Csilla
|
2012.11. 27.
|
2012/2013
|
|
Alternatív Osztályfoglalkozások (szexuális nevelés, pályaválasztás, agresszió kezelés, konfliktus kezelés stb.)
|
Füzesné Illés Zsuzsanna, Páll-Balázs Gréta, Fejér Noémi, Karsai Eszter
|
2012. 11. 27.
|
2012/2013
|
|
Személyre hangolt, környezetbarát és környezetváltoztató iskolapszichológiai módszerek a 7-13. évfolyamokon
|
Szitó Imre
|
2012. 10. 16.
|
2012/2013
|
|
Mit tehetünk a tehetségesekért? - A tehetséggondozás pszichológiai protokollja
|
Tamás Márta
|
2012. 09. 25.
|
2012/2013
|
|
Személyiségfejlesztő csoport tehetséges általános iskolásokkal
|
Kovács Orsolya- Ruisz Panna
|
2012. 09. 25.
|
2012/2013
|
|
Iskolapszichológusi feladatkörök és alkalmazási feltételek - a változó törvényi szabályozás tanulságai
|
N. Kollár Katalin, Tamás Márta
|
2012. 04. 24.
|
2011/2012
|
|
„Hát én immár MIT válasszak?” A pálya-tanácsadás lehetőségei a változó világ iskoláiban
|
Nemesné Somlai Gitta
|
2012. 03. 06.
|
2011/2012
|
|
„Hát én immár MIT válasszak?” 2
|
Szakács Nóra
|
2012. 03. 06.
|
2011/2012
|
|
Az iskolapszichológus lehetőségei az egészségmagatartás alakításában
|
Bugán Antal
|
2012. 01. 10.
|
2011/2012
|
|
Az iskolapszichológusok szerepe és lehetőségei a szexuális nevelésben
|
Szilágyi Vilmos
|
2011. 12.06.
|
2011/2012
|
|
Az áldozattá váló gyermekek segítése az iskolában resztoratív technikákkal
|
Negrea Vídia
|
2011. 10. 04.
|
2011/2012
|
|
25 éves az iskolapszichológia - jubileumi konferencia
|
MPT és Bázis
|
2011. 09. 06.
|
2011/2012
|
|
Kinetikus rajzvizsgálat
|
Vass Zolán és Perger Mónika
|
2011. 05. 17.
|
2011/2012
|
|
Kríziskezelés az iskolapszichológusi munkában. Koncepció.
|
Nagy Brigitta
|
2011. 04. 22.
|
2010/2011
|
|
Iskolapszichológus protokoll –vitapontok, dilemmák és megoldási javaslatok 3: A tevékenységi kör és szupervízió kérdései
|
N. Kollár Katalin, Tamás Márta
|
2011. 03. 22.
|
2010/2011
|
|
„Kamasz-O.K. vagyunk” Személyiségfejlesztő program serdülőknek
|
Zsíros Emese és Jármi Éva
|
2011. 03. 08.
|
2010/2011
|
|
Iskolapszichológus protokoll –vitapontok, dilemmák és megoldási javaslatok 2
|
N. Kollár Katalin, Tamás Márta
|
2011. 02.01.
|
2010/2011
|
|
Protokoll vita 1: Kritikus pontok az iskolapszichológia protokoll kialakításában.
|
Szitó Imre
|
2010. 11. 16.
|
2010/2011
|
|